01:55 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقیقی ها

۷ عاملی که منجر به تمایل حقیقی ها به سهام کوچک شده
نماد برتر- کارشناس بازارهای مالی دلایل روآوردن حقیقی ها به سمت سهم های کوچک و عدم واکنش قیمت سهام شرکت های بزرگ به جهش قیمت های جهانی و تغییرات مثبت بنیادی را برشمرد.
تصور اشتباه از ریزش شاخص و پیش بینی بازپس گیری کانال ۱.۵ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بیان اینکه تصور اشتباه سهامداران از ریزش شاخص و اثر سه عامل بر روند صعودی بازار ، بازپس گیری کانال ۱.۵ میلیونی در چند روز آینده را پیش بینی کرد.
کفه ترازوی خرید به سمت سهامداران حقیقی یا حقوقی ؟
نماد برتر- بررسی روند خرید و فروش های سهامداران بورسی در دومین ماه پاییز، نشان از سبقت بازیگران عمده در سمت خرید سهام دارد. به طوری که در این ماه حقوقی ها با حمایت قابل توجه خود و جمع آوری سهام توانستند بیش از ۵هزار میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود منتقل کنند.
بورس موضوع هر روزه اعضای دولت است / اخطار کتبی به سهامداران حقوقی‌ متخلف
نماد برتر- سخنگوی دولت با بیان اینکه اخلال در بورس اخلال در نظام اقتصادی است از اخطار کتبی به سهامداران حقوقی‌ متخلف در عدم همکاری بازارگردانی خبر داد و گفت: بورس موضوع هر روزه اعضای دولت است.
نتیجه حضور شستا پس از ۴۴ روز غیبت با اثر منفی ۱۳ هزار واحدی بر شاخص
نماد برتر- نتیجه حضور شستا بعد ۴۴ غیبت از تابلو با افت ۱۷.۸ درصدی قیمت سهام، صف خرید ۱۰۴.۵ میلیونی، فروش ۲۷ هزار و ۲۵۹ سهامدار حقیقی و حقوقی و اثر منفی ۱۳ هزار واحدی بر شاخص همراه شد.
نبض جابجایی ها همچنان در دست حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی هفته گذشته را با نوسان مثبت شاخص و ثبت بازدهی ۰.۱۷درصدی سپری کرد که بازیگران بورسی سنت شکنی کردند و همچنان نبض معاملات و تغییرمالکیت ها در دست سهامداران عمده باقی ماند. به این ترتیب در مجموع این هفته بیش از ۷۴۰میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی سهامداران حقیقی به حقوقی جابجا شد.
تامین کسری بودجه از محل فروش اوراق دولتی
نماد برتر- رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات معتقد است: دولت باید بازار اوراق قرضه را رونق دهد و کسری بودجه را از آن محل جبران کند.
تمهیدات مجلس برای حفاظت از حقوق حقیقی ها + معرفی چند متخلف
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از تمهیدات برای حفاظت از حقوق سهامداران حقیقی و معرفی چند شرکت حقوقی دارای تخلف به سازمان بورس و ارسال اخطاریه خبر داد.
خالص خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و با خریدهای قابل توجه خود در نهایت حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند. در این میان بخش عمده ای از خرید حقوقی ها در دو گروه بانکی و فلزات اساسی متمرکز بود.
بازگشت سهامداران حقیقی به مدار خرید
نماد برتر- شاخص کل بورس تهران در حالی با رشد ۱.۳ درصدی معاملات، هفته منتهی به ۲۳ مهرماه را سپری کرد که بررسی تغییر مالکیت ها نشان از بازگشت سهامداران خرد به مدار خرید پس از سه هفته توقف دارد. به طوری که در هفته گذشته خریدهای پرحجم سهامداران حقیقی سبب شد تا بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی معامله گران حقوقی به حقیقی جابجا شود.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز فرابورس، پربازده ترین سهام و ترین های فرابورس امروز کدامند.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس امروز کدامند.
شائبه نقش منفی دیروز حقوقی‌ها رد شد / معرفی عامل نوسان
نماد برتر- مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس شائبه نقش منفی دیروز فعالان حقوقی در روند معاملات دیروز را رد کرد و گفت: تردید فعالان به تثبیت قیمت های جدید دلار ، عامل نوسان دیروز بود .
دو نکته که بورس بازان بهتر است بدانند
نماد برتر- مهمترین محرک تغییر دهنده در شرایط فعلی در بازار سهام قیمت دلار است. البته بورس بازان تا زمان نتیجه انتخابات ریایت جمهوری امریکا شاهد نوسانات ادامه دار بازار خواهد بود.